The Silence of The Marsh: Κριτική για τη νέα ταινία του Netflix με τον “Berlin”


Προτού ξεκινήσω να σχολιάζω τη νέα ισπανική ταινία που ήρθε χθες στο Netflix και στην οποία πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Pedro Alonso, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι εγώ τον Berlin τον αγαπούσα και πόνεσε η καρδούλα μου όταν έγινε τρυπητήρι στη σειρά που όλοι γνωρίζετε.

Ωστόσο, μετά από αυτό που παρακολούθησα, το μόνο πράγμα που έκανα εικόνα στο μυαλό, ήταν να του τραβάω το αυτί και να του λέω «Γιατί βρε ατιμούτσικο»;

Κι όχι γιατί είναι κακός ηθοποιός, απεναντίας. Αλλά βρε χρυσό μου, βρε καλό μου, βρίσκεσαι στην καλύτερη φάση της καριέρας σου, γιατί επιλέγεις να παίξεις σε αυτή την ταινία; Καλά, πληρώθηκε θα μου πείτε. Εντάξει λοιπόν.

Ξεκινάμε με την υπόθεση. Δεν υπάρχει κυρίες και κύριοι και αυτή είναι η γνώμη μου που υποστηρίζω ακράδαντα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο Alonso υποδύεται έναν επιτυχημένο συγγραφέα που έχει τα ψυχολογικά θεματάκια του και του αρέσει να «παίζει» με τσεκούρια και πέτρες. Από κει κι πέρα η ιστορία δεν έχει καμία συνοχή. Είναι από αυτές τις ταινίες που καθώς ξεκινάει δεν καταλαβαίνεις χριστούλη για το πώς συνδέονται όλα, κάποια στιγμή αναρωτιέσαι μήπως και πάτησες το play σε καμιά βαριά κουλτούρα από αυτές που νιώθεις βλάκας να πεις ότι δεν έπιασες το βαθύτερο νόημα, αλλά όσο προχωράνε τα λεπτά, αντιλαμβάνεσαι ότι απλώς βλέπεις μια ακόμα πατάτα, από αυτές που απλόχερα προσφέρει το Netflix στην πλατφόρμα του.

Η ταινία δεν είναι σε καμία περίπτωση θρίλερ όπως παρουσιάζεται. Θα αναγνωρίσω μόνο ότι ο Αlonso το πάλεψε όσο μπορούσε και παραμένει για εμένα ένας εκφραστικός και πολλά υποσχόμενος ηθοποιός. Επίσης η φωτογραφία ήταν πολύ καλή αλλά τίποτα δεν φαίνεται αρκετό, όταν έχεις ένα σενάριο που μπάζει από παντού.

Aυτό που με χάλασε περισσότερο ήταν ότι η Σιωπή του Βάλτου βασίστηκε στο ομότιτλο αστυνομικό μυθιστόρημα του Juanjo Braulio, το οποίο είχε αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές κι όπως φάνηκε οι δημιουργοί ενώ είχαν έτοιμο υλικό στα χέρια τους για μια δυνατή μεταφορά στην οθόνη, πειραματίστηκαν με το σενάριο και έφτιαξαν μια δική τους εκδοχή, σαφώς υποδεέστερη του βιβλίου. Για να σας δώσω μια ιδέα, το βιβλίο περιγράφει μια ιστορία όπου ένα πτώμα βρίσκεται στον ποταμό Turia και ο δολοφόνος φαίνεται να έχει αναπαραστήσει ένα αρχαίο ρωμαϊκό τελετουργικό. Κανείς δεν γνωρίζει ποιος είναι, ενώ επικίνδυνα μυστικά βγαίνουν στην επιφάνεια κατά της διάρκειας αναζήτησής του, επηρεάζοντας την πανίσχυρη κοινωνία της Βαλένθια.

Tη σκηνοθεσία του φιλμ ανέλαβε ο Ισπανός Marc Vigil, το βιογραφικό του οποίου μου προκάλεσε σύγχυση αφού δεν φαίνεται να έχει καταλήξει ποιο είδος του ταιριάζει. Εντόπισα ωστόσο ότι πρόσφατα έφτιαξε μια σειρά με τον τίτλο Malaka (ναι καλά διαβάσετε) και πρωταγωνίστρια τη Maggie Civantos του Vis a Vis, οπότε ψήνομαι να του δώσω μια ευκαιρία ακόμα αν κι εφόσον συνέλθω από το σοκ.

Θέλετε βαθμολογία να υποθέσω… 3 στα 10.

Αχ βρε Berlin.

 

 

 

 



ΣΧΟΛΙΑ

Your email address will not be published.

  1. Maria 24/04/2020

    I agree absolutely with the above critic. Mr Pedro Allonso I think you are a very good actor. Don't do again such mistakes! You worth much more!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ