ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

REVIEWS

Under the Dome – O Θόλος

Δημοσιεύτηκε

στις

Στις αρχές του ‘70 ο Στίβεν Κινγκ ζούσε σε άθλια κατάσταση, σε ένα νοικιασμένο τροχόσπιτο γράφοντας μυθιστορήματα που τα περιέφερε από εκδότη σε εκδότη χωρίς επιτυχία. Κάποια μέρα η γυναίκα του, η Ταμπίθα, βρήκε στα σκουπίδια ένα μισοτελειωμένο μυθιστόρημά του και τον προέτρεψε να το συνεχίσει.

Το μυθιστόρημα αυτό ασχολιόταν με ένα καταπιεσμένο κορίτσι που ζούσε σε ένα αρρωστημένο περιβάλλον μαζί με τη μητέρα της κι όπως καταλαβαίνετε στο σχολείο το μπούλινγκ πήγαινε σύννεφο.
Το κακόμοιρο το κοριτσάκι όμως τελικά δεν ήταν και τόσο κακόμοιρο. Όλως τυχαίως ανακάλυψε ότι έχει κάτι υπερφυσικές δυνάμεις που μπορούν να τηλεκινήσουν διάφορα, φαινομενικά αθώα, αντικείμενα κατά τις επιθυμίες της. Κι όταν φτάνει στα όριά της αποφασίζει να τα χρησιμοποιήσει με έναν όχι και τόσο αθώο τρόπο. Και τότε τα κάνει όλα μαντάρα.

Αποδείχτηκε λοιπόν ότι η Ταμπίθα είχε καλύτερη κρίση από τον Στίβεν μιας και αυτό ήταν το πρώτο του μυθιστόρημα που εκδόθηκε με τίτλο το όνομα της κοπέλας με τις τηλεκινητικές δυνάμεις: «Κάρι»
Από τότε και τι δεν έχει σκεφτεί πια το μυαλουδάκι του! Και δεν φτάνει που το σκέφτεται, το γράφει κιόλας. Και δεν φτάνει που το γράφει, το δημοσιεύει. Ως εδώ καλά. Αλλά δεν φτάνει που το δημοσιεύει, γίνεται και ταινία.
Παρεμπιπτόντως το ξέρατε ότι κάποια κινηματογραφικά αριστουργήματα βασίζονται σε βιβλία του Κινγκ; Όπως «Το πράσινο μίλι» ας πούμε. Ή το υπέροχο «The Shawshank Redemption» που στην Ελλάδα το γνωρίσαμε με τον απαράδεκτο -μη πω τίποτα χειρότερο- τίτλο: «Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ»
Ή η «Λάμψη» που την πήρε ο Φώσκολος, συγγνώμη, ο Στάνλει Κιούμπρικ και την απογείωσε.

Αλλά ας αφήσουμε στην άκρη τα αριστουργήματα και ας πάμε στα προβλήματα που δημιουργούνται όταν κάποιος λέει: Λεφτά υπάρχουν, σενάριο υπάρχει, πάμε να κάνουμε ένα σίριαλ να κρατήσει για δυο, τρία, πέντε, δέκα χρονάκια μέχρι να μας σιχαθούνε.

Και εγένετο: «Under the dome». Στα ελληνικά θα μπορούσε να γίνει: «Κάτσε κάτω από τον θόλο» όμως οι ξενέρωτοι μεταφραστές αρκέστηκαν στο λιτό: «Ο Θόλος»
Είναι η μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος του Κινγκ από τον κύριο Μπράιαν Βον (πιο γνωστός για το Lost) πάντα με την σύμφωνη γνώμη του ίδιου του Κινγκ (που όταν πρόκειται για χρήμα και δόξα δεν τον πειράζει αν το Κάρι το γυρίσει ο Παπακαλιάτης ως ρομαντική κομεντί με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους στον βασικό ρόλο)
Κάπου εκεί μπαίνει και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ για να δέσει το γλυκό. Τι ακριβώς κάνει ο Σπίλμπεργκ, κανείς δεν ξέρει. Απλώς αναφέρεται στην παραγωγή. Για να λέμε ότι υπάρχουν βαριά ονόματα μήπως και πουλήσει.

Και πάμε στην βασική ιδέα: Ο Κινγκ είναι μέγας μάστορας σε κάθε είδους υπερφυσική κατάσταση. Ιδανικός να ανακαλύπτει το υπερφυσικό και το κακό στα πιο φυσιολογικά μέρη, δημιουργεί ένα ολόκληρο χωριό, το Τσέστερς Μιλ, να ξυπνάει ένα ωραίο πρωινό κάτω από έναν θόλο. Έναν διάφανο θόλο που αποκόπτει το μικρό χωριουδάκι από τον υπόλοιπο κόσμο και όποιος πάει να τον πλησιάσει τον τινάζει σαν ηλεκτρικό ρεύμα. Κι επειδή ο Κινγκ τα έχει σκεφτεί όλα, και πριν κάνετε χαζές ερωτήσεις, απαντώ στα γρήγορα: Ναι, το οξυγόνο περνάει από τον θόλο αλλά μόνο αυτό, τίποτα άλλο. Ούτε ραδιοκύματα, ούτε Wifi, ούτε ακτίνες Χ, Ψ ή Γ. Τίποτα! Μάλιστα είναι τόσο ψηλός που καταφέρνει να μαζεύει σύννεφα ώστε να βρέχει που και που! Για τέτοιο θόλο μιλάμε! Θολάρα!
Και πριν ακόμα κλείσουν του …θόλου τα εννιάμερα, στο φτωχό πλην τίμιο χωριουδάκι αποκλείονται κάποιοι ενδιαφέροντες τύποι όπως ένας αδίστακτος δολοφόνος με το γεμάτο τεστοστερόνη όνομα Μπάρμπι, μία δημοσιογράφος που την λένε Τζούλια και συνεχώς την τρώει ο …θόλος της να ανακατεύεται παντού αλλά και ο δήμαρχος του Τσέστερς Μιλ, ο κακός της υπόθεσης, ονόματι Μπιγκ Τζιμ που σε γενικές γραμμές είναι υπέρμαχος του ρητού: Ότι φάμε, ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο …θόλος μας.

Αυτός ο τελευταίος έχει κι έναν γιο, τον Τζούνιορ που είναι λίγο ψυχάκιας, όχι πολύ στην αρχή αλλά αυτή η …θολοσφιξούρα του έχει θολώσει το κεφάλι και ξεσπάει στην κοπέλα του την Άντζι. Μέσα σε αυτό το στριμό…θολο περιβάλλον έχουμε ακόμα τον Τζο, τον αδερφό της Άντζι, και την Νόρι που κατά λάθος βρέθηκε στο χωριό και όλα δείχνουν ότι θα ερωτευτούν αλλά προς το παρόν το παίζουν δύσκολοι. Ξέρετε: Πότε ο Τζο δε μπορεί, πότε ο …θόλος του πονεί.

Κάπου εκεί βρίσκεται και η μοναδική αστυνομικίνα του χωριού η οποία είναι …θόλος και βρακί με τον μοναδικό πυροσβέστη του χωριού, όμως ο τελευταίος φάνηκε πολύ …θολόφαρδος γιατί είχε φύγει από το χωριό όταν έγινε το κακό και τώρα δεν μπορεί να γυρίσει πίσω.

Επίσης, το χωριό έχει και ραδιοφωνικό σταθμό στον οποίο απασχολούνται ένας κρυό…θολος DJ, ο Φιλ και μια στρογγυλο…θόλα τεχνικός, η Ντόντι.

Τέλος κάπου εκεί μέσα στην βαθιά θολούρα υπάρχει και αυτή που όλοι μας έχουμε αναφέρει κάποια στιγμή ως: «Της θειάς σου …θόλος» Μιλάμε για την θεία Ρόουζ που ο άτιμος ο θόλος της έκοψε στη μέση το σπίτι, την αγελάδα, μέχρι και τον καμπινέ με το καζανάκι μαζί.

Βγήκαν τρεις σεζόν, από 13 επεισόδια η καθεμιά. Το σενάριο δυναμικό, η σκηνοθεσία άψογη, τα εφέ εντυπωσιακά, οι ερμηνείες ικανοποιητικές έως πολύ καλές με κορυφαίο τον κακό «Μπίγκ Τζιμ», τον γνωστό μας κι από το «Breaking Bad», Ντιν Νόρις.

Και κάπου εδώ τελειώνουν τα καλά. Η πρώτη σεζόν τρώγεται. Καλά όχι και αμάσητη, θέλει και μια σάλτσα να γλιστράει αλλά σε γενικές γραμμές τρώγεται. Στην δεύτερη σεζόν αρχίζουν τα προβλήματα. Είναι αυτό που ο λαός λέει: έκανε κι η μύγα …θόλο κι έχεσε τον κόσμο όλο. Τραβάτε από δω, τραβάτε από κει, το ξεχειλώσανε όσο δεν γίνεται. Βάλτε κι άλλους κακούς, βάλτε κι άλλα μυστήρια, κάντε τους κακούς ακόμα πιο κακούς, περιπλέξτε κι άλλο τα πράγματα, κάντε πιο θολό τον θόλο, κι αν δεν βγάλουμε άκρη, κάπως θα τα μπαλώσουμε, άλλωστε έχουμε εμπειρία σε κάτι τέτοια (βλέπε Lost).

Στην τρίτη σεζόν, κυριολεκτικά ξε…θολωθήκανε! Κι άλλοι κακότεροι κακοί, κι άλλη θολωμένη θολούρα, κι άλλα μυστηριώδη μυστήρια. Κι από το πολύ ξεχειλωμένο ξεχείλωμα, κατάντησε σαν την «Λάμψη» του Φώσκολου μαζί με το «Καλημέρα ζωή».

Επειδή μου έχει τύχει πολλές φορές να διαβάζω κακές κριτικές και να τρέχω μετά να δω το αντικείμενο τους από περιέργεια και μόνο για να διαπιστώσω αν είναι τόσο χάλια όσο διατείνονται, ξέρω ότι θα προτρέψω κάποιους να το δουν. Αν είστε μέσα σε αυτούς, τουλάχιστον δείτε μόνο την πρώτη σεζόν, αυτή αξίζει λιγάκι. Αν τώρα πάτε και στην δεύτερη και στην τρίτη, ε τότε, τι να πω, τα θέλει και σας ο …θόλος σας…

NETFLIX

5 λόγοι που το «One Day» είναι μία από τις καλύτερες σειρές που έχουμε δει στο Netflix

Aκόμα δεν έχουμε ξεπεράσει αυτό που είδαμε.

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Η σειρά «One Day» του Netflix, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του David Nicholls, κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές εκατομμυρίων θεατών και να γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς παραγωγές της πλατφόρμας.

Η ιστορία που είχε μεταφερθεί και στη μεγάλη οθόνη το 2011 με τον ίδιο τίτλο, αφηγείται τη σχέση της Έμμα Μόρλεϊ και του Ντέξτερ Μέιχου, δύο νέων που γνωρίζονται τη νύχτα της αποφοίτησής τους το 1988. Η μίνι σειρά εστιάζει σε μια ημέρα κάθε χρόνο, την 15η Ιουλίου, και καταγράφει την εξέλιξη της σχέσης της Έμμα και του Ντέξτερ σε διάστημα 20 ετών. Κάθε επεισόδιο λαμβάνει χώρα την ίδια μέρα, αλλά σε διαφορετικό έτος, και παρουσιάζει τις χαρές, τις λύπες, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες των δύο χαρακτήρων.



Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που η ιστορία αγάπης της Έμμα και του Ντέξτερ μας συγκίνησε και μας άρεσε τόσο; (μη διαβάσετε τον 5ο λόγο αν δεν έχετε δει ακόμα τη σειρά….).

Η επιτυχία του «One Day» οφείλεται στον συνδυασμό μιας ελκυστικής ιστορίας, εξαιρετικών ερμηνειών, στιβαρής σκηνοθεσίας και διαχρονικής θεματολογίας. Η σειρά άγγιξε τις καρδιές των θεατών με τον ρεαλισμό, την ειλικρίνεια και την συναισθηματική της φόρτιση, αφήνοντάς τους με μια αίσθηση συγκίνησης, αλλά και προβληματισμού.

1. Η ελκυστική ιστορία
Η ιστορία αγάπης της Emma Morley και του Dexter Mayhew, που εκτυλίσσεται σε διάστημα 20 ετών, αγγίζει τις καρδιές των θεατών. Η σειρά εξερευνά με ειλικρίνεια και ρεαλισμό τα σκαμπανεβάσματα των σχέσεων, της φιλίας και της καριέρας. Το σενάριο καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στο χιούμορ και το δράμα, δημιουργώντας μια έντονη συναισθηματική εμπειρία.


2. Οι ερμηνείες
Η Abi Morgan και ο Leo Woodall δίνουν εξαιρετικές ερμηνείες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Η χημεία τους είναι αδιαμφισβήτητη και οι θεατές νιώθουν ότι συμμετέχουν στην πορεία των χαρακτήρων. Η Morgan ενσαρκώνει με ακρίβεια την ευαισθησία και την ευφυΐα της Emma, ενώ ο Woodall αποδίδει με πειστικότητα τον γοητευτικό αλλά και ασταθή Dexter.

3. Η σκηνοθεσία
Τα όμορφα πλάνα και η προσεγμένη μουσική ταιριάζουν ιδανικά στην ιστορία, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα οικειότητας και ρεαλισμού.


4. Η θεματολογία
Η σειρά αγγίζει διαχρονικά θέματα, όπως η αγάπη, η φιλία, η απώλεια, η ενηλικίωση και η αναζήτηση του εαυτού. Ο τρόπος με τον οποίο το «One Day» προσεγγίζει αυτά τα θέματα είναι ειλικρινής και ρεαλιστικός, κάτι που επιτρέπει στους θεατές να ταυτιστούν με τους χαρακτήρες και τις εμπειρίες τους.

5. Το τραγικό τέλος
Το απρόσμενο και τραγικό τέλος της Emma άφησε τους θεατές με έντονα συναισθήματα θλίψης και συγκίνησης. Όλοι όσοι είδαν τη σειρά, περίμεναν με αγωνία το ζευγάρι να καταλήξει για πάντα μαζί, μετά από τόσα πολλά χρόνια που αγαπιόντουσαν, αλλά αυτό δεν συνέβη. Η σειρά δεν δίνει εύκολες απαντήσεις και αφήνει πολλά ερωτήματα αναπάντητα, κάτι που τροφοδοτεί την συζήτηση και την κριτική σκέψη.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

NEWS

Perfect Days: Αυτή την ταινία μην τη χάσετε για κανένα λόγο

Η λέξη αριστούργημα είναι μικρή.

Δημοσιεύτηκε

στις

Η νέα ταινία «Perfect Days» του θα κάνει πρεμιέρα στα ελληνικά σινεμά στις 29 Φεβρουαρίου κι είναι πανέτοιμη να ξετυλίξει μια συγκινητική ιστορία απλότητας.

Ο Koji Yakusho έχει κερδίσει ήδη το βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ των Καννών και το φιλμ διεκδικεί το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Στην ίδια κατηγορία βρίσκεται και η ταινία «The Zone of Interest», οπότε έχει έναν εξαιρετικά δύσκολο αντίπαλο, αυτό δεν σημαίνει όμως πως αξίζει λιγότερο.



Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο κ. Hirayama, είναι ένας μεσήλικας άνδρας που ζει μια βαρετή – κατά πολλούς – ζωή στο Τόκιο. Κάθε μέρα του μοιάζει με την προηγούμενη, γεμάτη με μικρές, επαναλαμβανόμενες πράξεις. Ακολουθεί μια συγκεκριμένη ρουτίνα και εργάζεται ως καθαριστής στις δημόσιες τουαλέτες.

Ωστόσο, κάτω από την επιφάνεια της μονοτονίας, υπάρχει μια ήσυχη ομορφιά και μια βαθιά εκτίμηση για τη ζωή. Ο λιγομίλητος και σεμνός κ. Hirayama βρίσκει χαρά στις απλές χαρές όπως ένα ζεστό μπάνιο, ένα απλό φαγητό, μια βόλτα με το ποδήλατο, μία κασέτα με παλιά τραγούδια ή τις φωτογραφίες που βγάζει από μία παλιά φωτογραφική μηχανή.

Ο Yakusho ερμηνεύει τον ρόλο με αριστοτεχνική λεπτότητα, αποτυπώνοντας την ευαισθησία και την καλοσύνη του χαρακτήρα. Η σκηνοθεσία του Wenders είναι ονειρική και ατμοσφαιρική. Χρησιμοποιεί μοναδικά πλάνα του Τόκιο και φυσικό φωτισμό για να δημιουργήσει μια αίσθηση γαλήνης και ηρεμίας. Η ταινία ρέει αργά, επιτρέποντας στον θεατή να χαθεί στην απλότητα της καθημερινότητας του ήρωα.

Μέσα από την ιστορία του κ. Hirayama, το φιλμ θέτει σημαντικά ερωτήματα για την έννοια της ευτυχίας. Μας υπενθυμίζει ότι η χαρά μπορεί να βρεθεί στα πιο απλά πράγματα, στις μικρές στιγμές που συχνά αγνοούμε. Yπέροχη μουσική, σπουδαία φωτογραφία και ερμηνεία από τον Koji Yakusho. Και θα μου επιτρέψετε να πω, πως είναι η καλύτερη ταινία του Wenders.

Το «Perfect Days» είναι μια ταινία που αγγίζει την ψυχή.

Μια ταινία που μας καλεί να επιβραδύνουμε, να εκτιμήσουμε την ομορφιά της καθημερινότητας και να βρούμε χαρά στις μικρές χαρές της ζωής. Ένα τεράστιο μάθημα σε εμάς που ζητάμε συνεχώς περισσότερα στη ζωή μας, ενώ τα πιο όμορφα βρίσκονται ακριβώς μπροστά μας. Μία δυνατή υπενθύμιση, πως δεν χρειάζεσαι πλούτο στη ζωή σου για να είσαι χαρούμενος και πως ένα χαμόγελο αρκεί για να φτιάξει όλη η μέρα σου.

Μην τη χάσετε. Για κανέναν λόγο.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

NEWS

The Beekeeper: Είδαμε τον Jason Statham να μην αφήνει – και πάλι – τίποτα όρθιο

Εντωμεταξύ στο παγκόσμιο box οffice το φιλμ σαρώνει.

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Jason Statham επέστρεψε στη μεγάλη οθόνη με το «The Beekeeper», αφήνοντας για άλλη μια φορά το στίγμα του με καλές σκηνές μάχης και… μπόλικο ξύλο.

Στην υπόθεση του φιλμ, η βίαιη εκστρατεία εκδίκησης ενός άνδρα αποκτά εθνικές διαστάσεις όταν αποκαλύπτεται ότι είναι ένας πρώην πράκτορας μίας πανίσχυρης και μυστικής οργάνωσης, γνωστή ως «Οι Μελισσοκόμοι».

Το σενάριο, αν και φέρει κάποια κλισέ του Hollywood που συναντάμε συχνά σε ταινίες δράσης και αρκετές υπερβολές που σε έναν πραγματικό κόσμο θα ήταν αδύνατο να συμβούν, καταφέρνει να κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο και να προσφέρει μια απολαυστική εμπειρία θέασης.

Στην καρέκλα της σκηνοθεσίας έκατσε ο David Ayer που έχει γράψει και σκηνοθετήσει ταινίες σε διάφορα είδη, όπως αστυνομικές, πολεμικές και ταινίες με υπερήρωες. Ο Ayer στο Beekeeper δεν ήθελε να φτιάξει ένα φιλμ που θα το θυμόμαστε για πολλά χρόνια, ήθελε όμως να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τον Statham, και το κατάφερε.

Η ταινία αφήνει υποσχέσεις για μελλοντικές συνέχειες, δείχνοντας πως ο Statham δεν πρόκειται να τα παρατήσει τόσο εύκολα στον τομέα της δράσης. Εντωμεταξύ στο παγκόσμιο box οffice το φιλμ σαρώνει.

Εν ολίγοις, μην περιμένετε να συγκλονιστείτε, μη γελιόμαστε, ξέρετε από την αρχή ότι πάτε να δείτε μια ταινία δράσης. Τον χρόνο σας όμως δεν θα τον χάσετε.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

NETFLIX

Ακόμα να δείτε το «Detective Forst» στο Netflix;

Η νέα σειρά από την Πολωνία θα σας σοκάρει με τις σκηνές και τις ανατροπές.

Δημοσιεύτηκε

στις

Το Netflix παρουσίασε τις προάλλες στο κοινό, μια συναρπαστική πολωνική τηλεοπτική σειρά που ξεπερνά τα όρια των συμβάσεων του αστυνομικού θρίλερ. Το «Detective Forst» ταξιδεύει τους θεατές σε έναν κόσμο που περιβάλλεται από μυστήριο, ενώ παράλληλα εξερευνά τα αχαρτογράφητα εδάφη του ανθρώπινου ψυχισμού.


Στην υπόθεση του «Ντετέκτιβ Forst», ένας έμπειρος ντετέκτιβ βρίσκεται ξαφνικά σε διαθεσιμότητα, καθώς οι αντισυμβατικές του μέθοδοι έρευνας προκαλούν τριγμούς στην αστυνομία. Αναγκασμένος να αφήσει στην άκρη το υπηρεσιακό του σήμα, συνάπτει μια δύσκολη συμμαχία με μια δημοσιογράφο, μια γυναίκα που οδηγείται από την αδυσώπητη αναζήτηση της αλήθειας. Μαζί, ξεκινούν ένα επικίνδυνο ταξίδι για να διαλευκάνουν το μυστήριο πίσω από μια σειρά βίαιων και αινιγματικών δολοφονιών.

 

Η σειρά μαγνητίζει από το πρώτο καρέ, παρέχοντας μια δυνατή αφήγηση μέσα από μία αριστοτεχνική διαδικασία. Κάθε επεισόδιο εκτυλίσσεται σαν ένα προσεκτικά σχεδιασμένο κεφάλαιο, συνδυάζοντας αγωνιώδεις ανατροπές με τις ανθρώπινες διαστάσεις των χαρακτήρων του. Το αποτέλεσμα είναι μια αμείλικτη ένταση που μας κάνει να περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη αποκάλυψη.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που ξεχώρισαν κατά τη γνώμη μου, είναι η μαγευτική απεικόνιση των τοπίων, αλλά και τα ανατριχιαστικά πλάνα των δολοφονημένων. Οι κινηματογραφιστές περιηγούνται επιδέξια μέσα σε μυστηριώδη βουνά, εγκαταλελειμμένα και επιβλητικά μέρη, δημιουργώντας έναν ατμοσφαιρικό κόσμο που συμπληρώνει ιδανικά το σκοτεινό μυστήριο στον πυρήνα του. Τα εκπληκτικά οπτικά στοιχεία όχι μόνο ενισχύουν την αφήγηση της ιστορίας αλλά και μεταφέρουν τους θεατές σε μια οπτική πανδαισία.

Το «Detective Forst» αποτελεί μια συναρπαστική προσθήκη στο είδος του αστυνομικού θρίλερ, ξεχωρίζοντας όχι μόνο για την ενδιαφέρουσα πλοκή του, αλλά και για τη δέσμευσή του στην οπτική αρτιότητα. Η σειρά προσκαλεί τους συνδρομητές σε έναν κόσμο όπου η δικαιοσύνη είναι άπιαστη και τα όρια μεταξύ σωστού και λάθους θολώνουν. Οι δε ανατροπές, για τις οποίες προφανώς δεν θα αναφέρουμε τίποτα, θα σας ενθουσιάσουν…




Όσοι έχετε δει τον πρώτο κύκλο και ανυπομονείτε για συνέχεια, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάτι. Ωστόσο ακόμα και το τέλος που δόθηκε θεωρήθηκε αρκετό ως ολόκληρωση της ιστορίας από τους περισσότερους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

NEWS

Slaxx: Αργήσαμε λίγα χρόνια, αλλά τελικά είδαμε την ταινία που δείχνει… ένα τζιν παντελόνι που σκοτώνει

Eίχαμε μεγάλη περιέργεια γιατί συγκέντρωσε το 2021 θετικές κριτικές, οπότε πατήσαμε το play. Καλά να πάθουμε.

Δημοσιεύτηκε

στις

από

Έχουν περάσει λίγα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η κωμωδία τρόμου «Slaxx», η παρέα του Watch & Chill όμως παρά τις θετικές κριτικές που είχε λάβει, την είδε μόλις χθες.

Η ταινία επικεντρώνεται σε ένα τζιν παντελόνι που σπέρνει τον όλεθρο σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης ρούχων, σκοτώνοντας τους υπαλλήλους με όλο και πιο φρικιαστικούς τρόπους. Κατά την ταπεινή μας – πάντα – γνώμη, ενώ οι δημιουργοί της ταινίας μπορεί να είχαν σκοπό να επιστήσουν την προσοχή στις ανήθικες πρακτικές της βιομηχανίας της μόδας και το σοβαρό ζήτημα της παιδικής εργασίας και εκμετάλλευσης, η αλλόκοτη προσέγγισή τελικά ευτελίζει το ίδιο το ζήτημα που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν.

Η υπόθεση της ταινίας που αφορά ένα… αυτοσυνείδητο ζευγάρι τζιν που οδηγείται από τη δίψα για εκδίκηση εναντίον των υπαλλήλων του καταστήματος, είναι εγγενώς γελοία. Η ιδέα των άψυχων αντικειμένων που αποκτούν ανθρώπινα συναισθήματα και συμπεριφορές είναι βασικό στοιχείο των κωμωδιών τρόμου, αλλά στο «Slaxx», αυτή η ιδέα μοιάζει μη πειστική. Τα τζην, επιδίδονται σε σλάπστικ βία που δεν προκαλεί ούτε τρόμο, ούτε διασκέδαση.

Η προσπάθεια της ταινίας να ασχοληθεί με το θέμα της παιδικής εργασίας και εκμετάλλευσης είναι εξίσου άστοχη. Τα δολοφονικά τζιν διακατέχονται όπως παρουσιάζεται, από το πνεύμα ενός νεαρού κοριτσιού που πέθανε κατά τη δημιουργία του ρούχου, αλλά αυτή η σύνδεση είναι υποβαθμισμένη. Το επίκεντρο της ταινίας παραμένει στις φρικιαστικές δολοφονίες, με το υποκείμενο μήνυμα της κοινωνικής αδικίας να χάνεται σε μεγάλο βαθμό μέσα στο χάος και τις κακές ερμηνείες των ηθοποιών που δεν μπορούσαν να κάνουν και πολλά με τέτοιο σενάριο.

Το «Slaxx» είναι μια ταινία που φαίνεται να θέλει να κάνει μια δήλωση για το σκοτεινό υπογάστριο της βιομηχανίας μόδας, αλλά η εκτέλεσή της είναι τόσο παράξενη και αναποτελεσματική που καταλήγει να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Το φιλμ υποτιμά το σοβαρό ζήτημα της παιδικής εργασίας και εκμετάλλευσης, μετατρέποντάς το σε ατάκα για μια κακοσχεδιασμένη κωμωδία τρόμου. Αντί να ευαισθητοποιήσει για ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, το «Slaxx» χρησιμεύει απλώς ως υπενθύμιση των κινδύνων που εγκυμονεί η αντιμετώπιση πολύπλοκων θεμάτων με επιπολαιότητα και έλλειψη κατανόησης.

Συνεχίστε ό,τι κάνετε, θέλαμε απλά να πούμε τον πόνο μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ